tisdag 17 september 2013

Hm

Tjoo
Nu är det läggdags här i huset. Jag och lillsnutten sover ensamma för pappa Henrik och Linus är förkylda ..
Linus har inte varit sjuk sedan nyår tror jag? Det märks verkligen att han är dålig stackarn.. Grinig och trött och snorar/nyser. :(

Igårkväll fick jag världens magont. I två timmar låg jag i sängen och kunde knappt andas, tänka eller prata.. Och nej det är inte eftervärkar. Samma sak kom tillbaka idag vid lunch.. Tog tabletter och somnade ifrån smärtan tack och lov!!
Är alldeles öm i magen och bara väntar på ytterligare ett "anfall" :/ skitjobbigt verkligen .. Ligger med vetekudden på magen hela tiden.

Haha kolla vilken jätte Linus 1,5 år blev :)

Bebis har nyss åkt bil därför så påklädd..
Ska försöka sova nu som sagt, är himla tråkigt att ha så ont :/ har skitont i ena bröstet oxå och har frusit hela kvällen - dör om det är mjölkstockning på g, vore konstigt eftersom amningen funkar fint ..

*oj vad det är synd om mig*
Näe.. Nu godnatt och så imorgon är all smärta som bortblåst tack... :( 
*uppgiven*

Finaste snutten ❤ 

2 kommentarer:

  1. Låter inte kul!!!
    Bara du inte får feber, ring och hör om magen så det inte kan vara infektion i livmodern.

    Hur går det med Linus och lillebror? Avis?

    SvaraRadera
  2. Hade frossa inatt och säkert lite feber. Blev hänvisad till akutgyn . Ska bli kul att se vad de säger på telefon.
    Linus är inte så intresserad av lillebror. Ännu! Han tycker det är lite kul att känna på honom ibland men inte mer än så.

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA