lördag 10 augusti 2013

Depp..

TÄNK om det bara kunde vara så att man fick en mage samt gick upp i vikt... Och slapp allt skit som en graviditet Kan medföra..


Är riktigt less faktiskt .
På att inte ha nån energi och ork . Jag vill dammsuga, skura golv, tvätta fönster, tvätta kläder, ha ordning och reda, köra lastbil, dricka redbull, gå powerwalks med mina killar, laga goda middagar .......

Kroppen säger verkligen ifrån. Som för ex ett par månader sedan när jag var tvungen att få en spruta Bricanyl . Jag är så trött.. Förstår inte varför . Sover ungefär 6h/natt och äter starka järntabletter 5 ggr/v typ..
Det gör mig så deppig att inte orka - jag vill ju!!!!!

Det är 25 dagar till Bf. SEN KÖR VIIIIII!!!!!!!!!




3 kommentarer:

  1. Känner igen mig !
    Att vilja men inte orka var det värsta med hela andra graviditeten!
    :-(

    Fick du värkar för tidigt eftersom du fick bricanyl?

    SvaraRadera
  2. Jag hade superonda sammandragningar nonstop en dag. Alvedon eller vetekudde hjälpte inte ett dugg, det blev värre hela tiden och jag stod inte ut med smärtan så till slut ringde jag fl och fick komma in (bilresan var hemsk!) och dom såg på ctg:t att det var nåt som hände - att det var ganska starka sd/värkar (jag minns inte vad de sa, hade så ont) så de övertalade mig att få en spruta bricanyl och efter en timme gick det faktiskt över, var dock öm i hela magen och var jättetrött i ett par dygn efteråt . Hela den veckan är som ett svart hål ungefär . Tror det var i grav vecka 24 eller nåt sånt, som tur är har det inte blivit nåt mer sen dess

    SvaraRadera
  3. Tur att de kunde stoppa värkarna! Det lät väldigt jobbigt!
    Hade oxå många sd en helg i v 22 eller nått men slapp åka in då de avtog själva.

    Men nu är det ju fritt fram med värkarna i varje fall! :-)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA