tisdag 30 juli 2013

Kulan

Mår heeeelt ok så länge det inte är sol och varmare än 20c...


Idag regnar det!!! Så himla sköönt ❤ har inte så mycket rls och halsbränna som jag hade med Linus men så kom jag på.. Det ä 36 dagar kvar till beräknad förlossning... Allt kan hända!

Visst kan jag gnälla lite och skriva att jag är trött och har slut på tålamod och är ganska uppgiven.. Men äh. Det blir ju inte bättre utav att gnälla..

Men det är verkligen jobbigt.. Kunde såklart varit värre ! Ska väl vara glad.?
Jajjja what Ever snart är det ÖVERSTÖKAT. For good!!




Jag & sammie hade en fin kväll igår :)


The duckface





Lillens nya pool :)




Visst har jag varit nykter länge? Yay känns bra, alkohol = gift .

Nu ska jag till Motala och handla lite, ska ha tjejmiddag ikv ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA