torsdag 11 juli 2013

Geléer

När jag började göra naglar i höstas så använde jag denna gelé



En gång - aldrig mer! Leksaksgelé jämfört med dom jag använder nu.
Sen körde jag med Nagelgigantens egna. Samma där...



Samma där - ingen vidare kvalitet.
Sen blev det Maros by Sweden



Oxå ett B märke men tydligen tyckte jag väl att det var bra. Då.

Sen äntligen bestämde jag mig för att utbilda mig till diplomerad nagelterapeut (sett för många skräckexemplar på internet tex: )






http://mobil.erikasskonhet.devote.se/blogs/24449802/outbildade-som-ska-ge-sig-paa-saant-de-inte-kan-.htm


Scary :-S ville ju fortsätta med naglar så jag gick en utbildning i juni (är fortf på utbildning- nu på distans, utb avslutas i höst:)

På utb började jag med dessa geléer!


Så himla bra! Håller i 4 veckor utan ett enda släpp knappt! Håller säkert längre! Sjukt nöjd. Men jag vill arbeta med det bästa så efter mycket undersökningar och efterforskningar visade det sig att Light Elegance Gel Systems är det bästa märket på marknaden.
Det är ett salongsmärke som endast får användas av utbildade nagelterapeuter så just nu är det den gelen jag kör med :)
Har hela serien









Bonder, primer, 3 olika geler samt top m.m..






Svenska "kändisar" med nagelförlängningar gjorda med light elegance.

Är jättenöjd med dessa geléer och kommer nog fortsätta med dom :-)

Ska bli så kul att bli klar med utbildningen och se var det bär iväg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA