fredag 28 juni 2013

Trööttast

Tjenna
Idag har jag vilat så mkt som möjligt. De e ju Lätt ! Haha.. :)
Sov middag ihop med Linus iaf - skönt . Är så sjukt trött.. Tycker att jag äter som en helst - mycket skräp men även mycket nyttigt. Tar mina järntabletter (typ var tredje dag iallafall) ;) osv men det är nog sömnens fel.. Har börjat sova dåligt på nätterna :( kan inte somna förrän efter midnatt och sen sover jag räv större delen av natten känns det som ..








Ikväll åkte jag och Linus till moster Frida.



Vi åt på kinan . äggnudlar med räkor och grönsaker = spaghetti med små burkräkor och lite vitkål och gurka HAHA! 120kr ! Vi var helt ensamma där oxå, det var iofs skönt .

Thaibåten var stängt :( dom tar 65 kr för Pad thai- typ samma sak. Fast så mkt godare och med riktiga räkor!! Har glömt vad dem heter.. Sen köpte vi god glass av Liza i hamnen och gick och gungade i strandparken :)
Och nu ska jag zzzova!!!!
Imorgon ska vi på Sammies valpträff i Lkpg, han ska få träffa sina syskon ❤ och på söndag blir det Kolmården wiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA