tisdag 11 juni 2013

Snutt

Åkte in till stan och Fick mat hos mamma&pappa samt gick till Hembygdsgården och kikade på djuren :)







En liten Linus !





Och snart kommer en liten till.
Om 85 dagar ;)
70% av graviditeten är gjort.
Har gått upp 10 kilo woho det firade jag med att sola lite i min nya bikini idag



Undrar hur STOR jag kommer bli i juli-augusti . Ska bli så kul att se :) längtar även till förlossning+amning och sånt är över..
Då ska jag ta tag i mig själv. Yay :D
Bebis sparkar och grejar i magen för fulla muggar. Börjar nog bli riktigt stor och stark nu :b
Godnatt

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jätte fin mage! :)
    Men har en fundering?
    Hur känner du över din kropp efter graviditeten?
    Trivs du eller vet du att du kommer göra allt för att den ska se ut Som den gjort förut?
    Jag själv är livrädd att min kropp kommer "förstöras" om man får kalla de det.
    Hur känner du för plastikoperationer för att få kroppen att se bra ut efter barn? Många "fixar" sig efter?

    Tack på förhand!
    Kramar

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA