lördag 25 maj 2013

Svar




För att få SOVA såklart :P
Förra sommaren när Linus var typ 4 mån så sov han inte så bra om nätterna och jag sov med honom mån-fre och Henrik lör-sön.
Vilket resulterade i att jag var slutkörd dygnet runt och Henrik aldrig fick sovmorgon :P då började vi sova med Linus varannan natt och det har varit underbart för både mig och Henrik! Har ju sovrum både uppe och nere :)

Får vi SOVA varannan natt så blir man inte som en zombie utan det funkar skitbra plus att vi får varsin sovmorgon på helgerna :)
Jag är jättetacksam att jag får sova själv varannan natt för när jag och Linus sover i samma rum vaknar jag när han rör sig, om han suckar/snarkar/smaskar i sömnen och massa sånt. Medan Henrik sover jättedjupt och inte vaknar av att Linus rör sig tex. Handlar väl om modersinstinkter.

Har blivit att vi fortsatt sova såhär eftersom vi är så
Nöjda med det helt enkelt.
Nu sover Linus visserligen ganska bra om nätterna jämfört med ett år sedan haha..
Får se om vi fortsätter sova såhär eller
Om vi börjar sova alla 3 (snart 4) i samma i sovrum :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA