fredag 10 maj 2013

Linus, Linus, Linus..


Mjo denna blogg handlar ju nästan bara om Linus sedan en tid tillbaka. Och vill ni veta varför?
Bloggen handlar om mitt liv och Linus är mitt liv!
Vi är med varandra JÄMT. Jag är med honom dygnet runt om jag inte är iväg och rider eller solar eller nåt. Men i snitt är jag med honom 23,5h/dygn..
Vi vaknar, byter blöja, äter frukost, leker, lagar mat, äter lunch, byter blöja, sover middag , byter blöja, leker, äter mellis och sedan hittar på nåt i 2 timmar ,byter blöja, dags för middag kl 18, leker eller gör nåt annat kul, byter blöja, gör välling, nattar. Sen har jag 1-2 timmars egentid innan jag lägger mig.
Typ så ser våra dagar ut hahaha men jag älskart det finns så mkt kul vi kan hitta på om dagarna speciellt nu när det är vår och sommar.
Så Like it or not :)




Linus i mammas mage :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA