lördag 4 maj 2013

Home alone

Det Är ganska mysigt med egentid!
Så länge man bara har en unge att natta :)
Henrik är på festligheter och jag har nattat Linus samt varit ute med sammie. Ska nog lägga mig nu, har så ont :(



Tandköttsinflammationen har gått så djupt att örat och svalget har drabbats..
Var ju hos tandis i torsdags och spolade rent runt visdomstanden. Blev det inte bättre på 2 dagar kunde jag gå och hämta ut antibiotika och smärtan har ju knappast lagt sig- snarare tvärtom- MEN det fanns inte alls nåt recept på Apoteket :( då blev jag ledsen...
Så nu sitter jag här och har så ont att jag inte kunnat sova på 2 nätter. Får väl vänta till måndag och ringa tandläkarn då.
/////// hört nån som gnäller mer än mig? Haha. Ha ont nånstans är det värsta jag vet!!!!!!!!!!!!!!! Zzzzz..... Natti:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA