måndag 13 maj 2013

Diplomerad Nagelterapeut !

Äntligen!!
Har anmält mig till kursen nu... Dyyyyrt..men det är lika bra! Så jag kan komma igång på riktigt :)
Kursen är om 3 veckor och sedan ska jag ha praktik och sen får jag mitt diplom !
Då kan jag börja köpa hem bra geléer typ REQ m.fl.. Man får ju inte köpa det om inte har diplom. Vilket är vettigt .



Ska sätta mig och göra naglar på denna när vi kommer hem från Paris haha.

Gillar ni snygga naglar - följ "Lackat" på Instagram! Min stora inspirationskälla just nu :)












Ska bli skönt att gå kursen dels för att få köpa hem BRA material och för att få tips .
Om nån är ledig 7-9 juni får ni gärna följa med som hand/nagelmodell!

2 kommentarer:

  1. Vart ska du gå?
    Och vilket material ska du ha? (Märke) :)

    SvaraRadera
  2. HALLÅ! JAG VILL VARA MODELL ! :D // Emma

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA