onsdag 1 maj 2013

Ajjjjje!

Suck funkar inte att ladda upp bilder längre!!!!393@2:&:@@;;@

Har haft ont i en tand/tandköttet i några dagar men inte tänkt så mkt på det eftersom man kan få irriterat tandkött när man är gravid.
Fick se idag eller om det var igårkväll- minns inte- att min visdomstand till vänster i underkäken har ploppat upp lite. Trodde jag hade fått alla 4 redan!!!!
Snacka om att bli besviken.
Det är jättesvullet runt omkring tanden och göör ooont...
Vaknade 6 imorse, somnade vid 01 igår woho .. Not!
Hade så ont så jag gick och borstade med corsodyl (bakteriedödande gel för munnen eller nåt?) och sen tog jag 2 Alvedon! Känns inget bra eftersom jag inte gärna vill äta Alvedon när jag har bebis i magen. Visst- det ska tydligen vara ofarligt men det är nån fix idé jag fått för mig att inte vilja ta Alvedon.. Men nu har jag tagit 2 stycken denna graviditet haha och smärtan i munnen försvann!!
Så gött!!!
Sen kom den tillbaka så jag har gurglat med whisky
Tre gånger nu. Googlade fram att man kunde testa det..
Om det blir värre tänker jag ringa tandis så de får spola rent- gjorde det en annan gång när jag fick ont av en visdomstand och smärtan försvann direkt.
Men jag är lite för snål för att ringa nu direkt ;) väntar nog lite till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA