onsdag 17 april 2013

Har väntat på denna dag länge! Har verkligen kollat procenten varje dag sedan jag plussade i december haha.
Nu äntligen kan vi börja räkna ner på riktigt :D



Fort det har gått!!! :D
Undrar vilken som är värst - första eller andra halvan av graviditeten. Tror tyvärr andra halvan haha..
Hittills har jag mått som jag mådde med Linus. Ganska bra. Trött, seg, grinig och liite illamående de första veckorna.



Nu mår jag bättre än någonsin tror jag. Bäst att ladda batterierna ;D kan absolut ha dåliga dagar, tom hemska dagar! Men för det mesta är det ganska bra nu :)



Var uppe vid grillen och köpte varsin glass förut yum :D








Nu blire halv 8 hos mig sen ZZZOVA :)

2 kommentarer:

  1. Syns inte magen nått än? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: jodå sen ca 1 mån tillbaka, men denna graviditet har jag mer bulldeg kvar från Linus-magen :P så den är mkt mjukare nu - och lite större pga det tror jag men då har jag ju nåt att jobba bort sen nästa vår ;D men absolut syns magen! Får väl lägga ut en magbild!

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA