torsdag 25 april 2013

Godnatt







Guuud vad trött jag är. Sov dåligt inatt , somnade vid 01 kanske. Idag har jag ridit sen åkte jag och H till Marieberg. Han skulle klippa sig och jag skulle in på Telia, djurens center samt Ikea för att köpa en ny byrå -herregud vad mkt förvaring det går åt spec till två småttingar!!- och så köpte jag en ny madrass+bäddmadrass till Linus. För 500 kr, hans förra kostade 79 kr och är hälften så tunn. Får se om det blir nån skillnad nu då ;D

Ser fram emot morgondagen :)
Nu ligger jag nyduschad uppe i sängen och har kopplat in ipaden till tvn och kollar Halv 8 hos mig. Bästa programmet! Älskar att hdmi-sladden är så lång att jag kan ha ipaden i sängen och slipper springa och byta program och skit.
Aaaahhh love it!!!!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA