tisdag 12 februari 2013

Mina hudvårdsrutiner

Vad har ni för rutiner när det gäller hudvård?

Vid rengöring av mitt ansikte - typ en gång om dagen - använder jag Lancomes cleansing water



Sedan på med lite återfuktning, jag använder endast denna, sedan inget mer!



Det var nog 3 -4 år sedan jag slutade med foundation. Jag sminkar mig dagligen med mascara , denna är min favorit efter att ha testat det mesta. Den är bra och billig! Loreal lash architect



Alltså - mascara har jag varje dag. Och väldigt ofta har jag rouge på mig oxå. Men inte varje dag. Denna använder jag sedan typ 5 år tillbaka: Ysl blush radiance






Världens bästa! Och nån dag i veckan kanske jag målar ögonbrynen lite oxå. Då använder jag Lancomes brow pencil



Mer än så brukar jag inte ha på mig, jag använder foundation 1-2 dagar per år och då använder jag en tonad fuktcreme från Shiseido



Älskar den!!!!
Alla dessa produkter finns på Parfymeri L på Marieberg .
Ca en gång i veckan använder jag 2 produkter som jag har ståendes i duschen. Använder dom medan min hårinpackning verkar!
Det är en rengöring från Shiseido, verkligen så bra!!!



Och sedan ett peeling powder från Kanebo efteråt



Till ansiktet alltså. Sen är mitt face redo för en ny omgång b.u.s som jag använder typ jämt ;)
Har alltid haft tur när det gäller finnar, får en finne varannan månad kanske så då använder jag kanske lite av Shiseidos färgade dagcreme som jag visade där uppe för att dölja den.






Rouge och mascara - allt som behövs :)














Natti natti lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA