fredag 15 februari 2013

Blöjproblem..

Linus har haft Libero comfort fit 5 i typ ett halvår?! Minns inte hur länge iaf.. Dom börjar sitta tight nu på en del ställen och har gett honom lite skavsår men dom är ändå inte små. Skaver lite på nåt ställe- men dom ska ju inte glappa..
Vet inte om vi ska börja köpa Comfort fit 6 eller Up and go 6? Om det finns.. :/









Ska nog prova och köpa ett Comfort fit 6 när jag ska åka och handla sen..
Han har ju precis börjat gå litegrann själv men man kan väl ha comfort fit ändå? Han är ju så snäll på skötbordet.
Tror ni att åldern när de lär sig gå är ärftlig? Jag var ju ganska sen när jag kunde gå själv - 14 månader. Och henrik typ 12 mån tror jag.
Jag tror nog att det är väldigt individuellt . Men det har gått fort nu sedan vi började "träna" att gå med honom (håller i hans händer)
Han har ju under en månads tid gått omkring här hemma men rör sig längs väggar och möbler så han har nåt att hålla i :P det dröjer nog inte länge förrän han går själv. Ingen brådska här inte :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA