torsdag 14 februari 2013

Aaaahhh herre!!










Har nyss ätit middag fy sate vad gött det var!!! Henrik borde bli bagare/kock. Härom dagen bakade han ju kanelbullar helt själv! Så himla goda!!

Ligger på soffan och tar igen mig nu hahaha kan inte ha det bättre ❤
I present av mig fick henrik 2 "spel" eller vad man ska säga.
Först 52 weeks of romance ! Det är 26 rosa skraplotter (till henne) och 26 svarta (till honom)
Så henrik skrapade en svart lott nu (ingen får se vad det stårförutom han själv) och så har han en vecka på sig att utföra det som står. Förmodligen en vänlig/romantisk gest mot mig eller nåt. Och nästa torsdag är det min tur att skrapa en lott :D
Kan vara lite kul kanske...
Och det andra var ett kärleksspel som vi ska spela ikväll :D om jag inte går och lägger mig tidigt förstås.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA