måndag 28 januari 2013

Familjen annorlunda

Gud har precis kollat lite på familjen annorlunda... Fattar inte hur dom orkar så himla starka och duktiga mammor?! Och pappor såklart. Men vilka stålmammor! Är så impad.. Jag tycker det är jobbigt med ETT barn..
Haha kul att kolla på det :)

Idag har vi varit på avslutning för föräldragruppen, inne på Familjecentralen.
Sen åkte vi till Motala och åt mat på Bill o bulls lekland. Visste inte vad jag skulle ta... Korv, hamburgare, thaimat? Så sjukt god mat har dom! Orkade bara hälften på tallriken dom är ju stora som lastbilsdäck deras tallrikar!







Sen handlade vi mat m.m och så blev det hemfärd zzzzz......
Ska gå ut en sväng till kaninerna dom bor ute nu, är ju plusgrader :) sen ska jag plocka lite, göra mackor till min älskade Henrik om jag orkar och sen det bästa ! Top Model Sverige på TV3 play på ipaden + zzzzzzooovaaa!!!! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA