lördag 26 januari 2013

Aaaahhhh

Kolla vilken härlig morgon jag hade idag med julthé ifrån bästa Js och nya Solo weii :)


Är sjukt trött men kan inte somna.. Fick nyss gå upp och trösta Linus som måste slagit sig i sömnen. Hörde honom gråta och gråta och undrade vad henrik gjorde med honom.. Han gjorde inget visade det sig . Jag tog upp Linus och tröstade honom och han blev tyst Så Fort jag tog upp honom . Tänk! Så länge jag legat och lyssnat på honom här nere och så springer jag upp..... Ja ni fattar- äsch :) henrik fick väl blackout eller så låg han och sov trots att Linus låg 50 cm ifrån honom..





Mitt allt!
Oj låter som värsta hönsmamman, men ligga och skrika i evigheter på natten utan att nån gör nåt..? Njä!

Han ska sova över hos mormor & morfar för första ggn i sitt liv imorgon!! Gud vad jag kommer sakna honom :( tur att det är nära och bra ifall jag blir bebissjuk!
Jag och honey ska städa, handla, bada och SOVA!!!! Städa lite till och bara ligga på soffan och slappa som vi gjorde innan vi fick barn! Haha vilka latmaskar vi var då.

Näe vad trött jag äär..........
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA