torsdag 18 oktober 2012

Zzz

Tänk om man kunde få sova...


Efter att ha varit vaken i snart 2,5 h så börjar jag piggna till ju.. Inte bra. Imorgon kommer bli en tung dag.
Tänk om jag hade redbull i kylen . Måste sova nu, Linus har äntligen somnat. Hans värsta tid är mellan 23-03 då har man tur om han sover!!
Hur kul är det liksom när man själv lägger sig ca 22.30 och så kl 23 börjar Linus vakna osv, blir liksom Inte mycket sömn. 4 nätter sedan han föddes så har han sovit 8 timmar i streck.

BVC hade inga tips/råd. Aja GODNATT

5 kommentarer:

  1. Usch.. :( Jag lider med dig. Det måste vara skitjobbigt! :( Hur mycket sover han på dagarna?

    SvaraRadera
  2. urs da! Men det går väll snart över:) Jag slutade nattamma när Vilda blev "jobbig" då behövde hon inte vakna utav vanan att äta, men det kanske inte du gör? och alla är ju så olika:(

    SvaraRadera
  3. Nej han äter inget på nätterna sedan vi började med välling för 2 månader sedan ;/

    SvaraRadera
  4. Ja det är så sjukt jobbigt!! Han sover 1x1 timme och vissa dagar 2x1 timme :/

    SvaraRadera
  5. Har han inget sömnbehov den lille knatten?? haha.. Jag hade ju kunnat förstå om han sov hela dagarna liskom.

    Hoppas verkligen det blir bättre!

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA