torsdag 4 oktober 2012

Näe!!!!

Vet ni vad.....
Photo limit reached!!! Nu får ni vänta några dagar innan jag kommer blogga med bilder igen. Lika roligt varje gång...!!!#*£$<#+£<~}#
Men deppa inte ihop! Kommer blogga lika mycket som vanligt, dock inga bilder.
Men ni får följa mig på instagram där lägger jag upp massor av bilder! :-)
Eye89catcher heter jag - ses där :-)

Skrivet igår kl 21:
Mina ben värker Blä! Har gått en riktig långprommis idag :-)
Plus stått i köket i 3 timmar ikväll.
Har gjort köttpuré på 1 kg kött, 1 kg kycklingfilé och 400 g torskfilé. Och så lite potatis&broccolimos :-) det är så himla jobbigt att mixa allt!! Aja..
Ni ser lite utav dagens skörd på bilden nedan..
Nu smälter jag choklad för jag håller på att göra Rocky Road som vi har varit sugna på i flera veckor! Mitt absoluta favoritjulgodis :-)
Ska platta håret nu.. Sen baka färdigt sen kolla på Bonde söker fru med min älskade , älskade gubbe Henrik ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA