tisdag 18 september 2012

Mensa

Har gjort ett Iq-test nu igen, fick 126 som slutresultat.
Vilket endast 4% av befolkningen har. Jag vill göra ett RIKTIGT bevakat test med fler uppgifter för att se min verkliga Iq

"Prova på!

Vårt provtest ger en bra bild av hur det övervakade testet ser ut, och resultatet du erhåller där ger dig en förhållandevis god fingervisning om hur du kan tänkas prestera på det övervakade testet. När du känner dig motiverad nog att prova på det övervakade testet anmäler du dig genom vår webbsida."

Om ni vill se Er ungefärliga IQ kan ni testa här http://www.mensa.se/Bli-medlem/provtest
De enda uppgifterna jag inte fattade var 22 och 24. Prova ni oxå :)

4 kommentarer:

  1. Gött smart du är! gör ett riktigt test vore kul att se:)

    SvaraRadera
  2. Men man ska göra testet en gång för att få ett rättvisande resultat... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad menar du? Att jag skulle suttit och gjort detta test 30 gånger innan jag fick detta resultat? Det finns inte riktigt tid till Det :) ska göra ett riktigt test så får vi se .. Gör det du med! Ses i Lkpg den 27e

      Radera

LÖÖÖV YA