lördag 8 september 2012

Hemsk dag

Kl ringde 06.55 bläää...då gick jag ner och väckte Henrik som hade satt sitt larm på 07.55! Och kursen (Ykb, godshantering) började 08 i stan. Hm haha..

Har haft skitont i magen hela dagen den är stor som en ballong !! Så det var sjukt jobbigt att vara på kurs i 8 timmar.. :(
Mamma&pappa var snälla och passade Linus ❤

Ikväll har vi ätit tacos och slappat framför TVn . Jag är så himla trött idag. Linus har hållit mig vaken inatt . Usch det är så himla jobbigt ...

Känslan när man får en perfekt avokado för en gångs skull...?! .. är obeskrivlig . Jag blev så glad att jag var tvungen att fota.
Gonatt nu ska jag sova zzzzz...

1 kommentar:

  1. Ibland är ungarna billiga.. SOvit som en kratta inatt pga av tandvärken. Tror du inte ungen valde att vakna vid 7 då? = död mamma ;)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA