söndag 5 augusti 2012

Sur

Aaaaa jag är sur. Eller jag VAR sur. Nu har jag lugnat mig. Köpte ju välling till Linus igår. På TORGHALLEN i Askersund. Han fick ju välling för första gången nu ikväll :) med spänning tog jag fram paketet för att blanda en flaska och får se att den har gått ut..?

Blir så trött. Suckar högt. Blir arg.. Detta har hänt med diverse varor tidigare i mitt liv och då har jag lovat mig själv att kolla VARENDA produkt jag stoppar ner i varukorgen så att den inte har gått ut. MEN- sen i affären suckar jag och tänker att det är väl butikspersonalens ansvar och JOBB att se till att det är färska grejjer dom säljer? Jag orkar inte och tänker inte gå tillbaka med detta paket,det skiter jag i.. utan jag tänker gå till affären snarast och köpa mig ett nytt paket i hopp om att det inte är gammalt!

Snacka om att göra en stor sak av ingenting. Men lite arg får man väl bli..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA