onsdag 1 augusti 2012

Nighty

Nu blir det läggdags! Är så trött jämt.....zzzzz.... I övermorgon blir Linus 6 mån undrar om man ska prova att börja med välling då lite smått. det är JAG som sover dåligt har jag kommit på. Vaknar så fort Linus rör sig 1 mm i sängen osv.. Hm vad ska jag göra :( har svårt att somna om när han vaknar 1-2 ggr per natt och vill äta .
Suck.
Har provat katrinplommonpure 2 ggr då han blivit väldigt hård i magen på sistone ( gröten? ) . Det gillade han :) haha söt
Imorgon åker vi hem Gud vad gött att få komma hem till sin säng ❤ men jag vill inte åka härifrån .. :( har ju som sagt åkt hit sedan jag föddes typ? I stort sett vaarje sommar. Underbart! Tänker fortsätta med det.

1 kommentar:

  1. haha den där plommonsörjan ser så jäkla vidrig ut, men verkar älskas av alla ungar. ;)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA