söndag 10 juni 2012

Sjuuk

Usch detta är 1000 ggr värre än att vara höggravid.. Är kokhet, fryser, se ont i huvudet, halsen - KROPPEN. Täppt i näsan. Snorig? Kan inte andas. Svettas. Har säkert 70 graders feber. Sjukt trött på det oxå . Och en liten som måste ammas regelbundet. Plus byta blöja, leka m.m..

Nu äre dags för H att kavla upp ärmarna och bli pappa på heltid för nu tänker jag vara sjuk tills jag blir frisk . Hehe. Jag kan inte sova heller. Har försökt sova i tre timmar snart. JAG BLIR SÅ ARG . Var ju bara lite småförkyld för några timmar sedan och nu känner jag mig helt väck asså.
Var tvungen att skriva av mig lite, även om ingen läser detta tråkiga inlägg .

1 kommentar:

  1. Urs för att vara sjuuuk!!! Kommer ihåg hur det var när vilda var bebis och man måste bära runt på en onge som grinar. byta blöjja, leka, mata och feber på det inge kul:(

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA