tisdag 12 juni 2012

Hello guys

Åååå huvudvärken släppte förut tack & lov!! ❤ jag och honey har ätit ost och kex ikväll yumm.. & slappat framför Tvn. Och jag bävar inför imorgon då han ska till jobbet och jag måste ta hand om Lajnus.. :-(
Är ju så himla förkyld, trött & orkeslös fortfarande.. Damn!!

Saker jag önskar mig
* att vara frisk & pigg
* sommar, sol och 25+ ute
* att min 240 är körklar...
* att jag hade ett hembiträde som tvättar diskar städar
* att vi kunde ha ordentliga rullgardiner så det blir mörkt i sovrummet
* att det står en stor frukostbuffe framdukad i köket imorrn bitti
* m.m , m.m ......

Natti med er

1 kommentar:

  1. Usch det är hemskt att vara sjuk + att ha bebi. Ryser vid tanken på hur jobbigt det är. Hoppas verkligen du kryar på dig snart!

    Diggar din önskelista förresten.. "att det står en stor frukostbuffe framdukad i köket imorrn bitti ". ;)

    Gulligt att Linus gör pappa-ljud. hihi Han börjar bli stor han med nu. ^^

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA