måndag 14 maj 2012

Zombie

Heyyy gick upp för typ en timme sedan (A) !! Åt Brunch - matvetesallad med fetaost och lite makrill i tomatsås och två stora glas vatten. Sen har jag diskat massa skit, sen blev Linus hungrig .

Jag funderar på att köpa hem ersättning/välling (?) och ge på kvällen och se om han sover bättre på det. Han ammar ju typ 3 ggr per natt - var 3e timme och jag får knappt sova nåt .. Är så trött och grinig på dagarna -> KVÄLLARNA! och orkar ingenting. Vet inte om jag orkar ha det såhär i tre månader till . Vill ju amma tills han är sex månader. Nu är han 3,5 mån gammal . Jag är så velig. Det finns ju typ 1000 sorter av såndär ersättning oxå - fattar nada i affärn. Får väl amma vidare. Börja sova middag kanske? Trappa ner lite och inse att vi har en TRE MÅNADERSBEBIS hemma.. ? Äh ja venne.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé, som jag sagt tidigare. Inge fel med att ge ett kvällsmål så man får sova lite bättre. :)

    Det vanligaste man köper är Babysemp1 modermjölkersättning eller NAN1 modersmjölkersättning. Vi har alltid kört med semper, för det är det BB rekomenderar, men vissa barn tål NAN bättre. :)

    SvaraRadera
  2. Det är många som gett ersättning på kvällarna med lycket resultat. Jag ångrar att jag inte "vågade" göra det, för om det hade fått mig till att få mer sömn så faan så nice:) Men många blir även "bekväma" med att ge flaskan och amningen planar lätt ut och byts mot ersättning, men vet man att man vlll amma så är väll inte det något problem?

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA