tisdag 1 maj 2012

Yo

Äntligen har vi tagit kväll! Grillade ikväll :) jag och honey bara. Mysigt!
Sen Åkte jag in och solade efter jag ammat vid 18-tiden.. SKÖÖNT!!! Det var längesen. Körde en guldtvätt på bmwn oxå. Sen nattade jag lillis vid 20-tiden då slog vi på en film - The Stepfather. Skräckis! Rekommenderas! Den var bra faktiskt. Spännande :) åt ett granatäpple till filmen , måste köpa hem fler omg vad göttttt..!

Imorgon = jobbig dag. som tur är har min mamma ledigt en stund mitt på dan och kan hjälpa till - tack!
Uppstigning kl 08.... Först till Rejmes med 240:n sen tandläkarn!!!! Sen ombessa i Hbg om jag orkar.

Det är 1000000 saker som ska fixas denna vecka. Längtar till helgen! Då kanske man kan koppla av... I lastbilen kanske..? Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA