fredag 11 maj 2012

Webtest

Du fick 42 poäng av 56 möjliga
DU HAR TROLIGEN EN SVÅRARE FORM AV SOCIAL FOBI.
Haha okej..

Utav ren automatik blir en person som lider utav social fobi otrevlig, alltså inte medvetet.

Man uppfattas som väldigt otrevlig och nonchalant fast man är raka motsatsen egentligen.

Oftast så brukar personen som lider utav denna fobi vara tillbakadragen och tyst, uppfattas ofta som otrevlig och osocial i andra fall kan personen verka väldigt orolig och bara vanka omkring, även det kan uppfattas som något negativt.


***

Det var väl ingen nyhet direkt?
Jag har hela tiden sagt till H att jag är säker på att jag har social fobi. Och det har jag säkert. Typ allt stämmer ju. Antingen har jag social fobi ELLER så är jag väldigt bekväm och egoistisk av mig . Humm. Aja what ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA