onsdag 2 maj 2012

Tjowwwkis

HERREGUD vad trött jag är..! Hade sett fram emot en härlig långpromenad men honey och bäbii.. Åt mat vid 18 och sen skulle Linus ammas. Sen skulle vi gå en skön prom i det fina vädret. Men näe. Jag blev helt slut. Linus åt i typ 40 min för han somnade ifrån. Och jag passar på att snusa lite samtidigt. Och stackars H får sig en utskällning för att han kommer och väcker oss. Så trött och grinig är jag. Nästan varje kväll. Hmm.. Så nu är dom ute och går själva. Jag orkar knappt resa mig.

Men men har fått lite motion iaf. Skulle hämta bilen på rejmes 12.20 och vara hos tandis 12.30. Bilen starta ej för batteriet var urladdat. Så det blev att gå i ilfart till tandläkaren. Tog typ en kvart från rejmes till torget pust.

Tänker gå och lägga mig senast 21 idag! Sociala jag ..
Imorrn ska vi till Vretstorp och kolla in massa kaninungar! ❤ mys

1 kommentar:

  1. Grattis till er också. :) Kul att det är exakt 3månader mellan dem. ;)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA