tisdag 22 maj 2012

Shopping

Jag är sååå himla sugen på en såndär bussresa till Sthlm och bara SHOPPA ALLT JAG VILL HA.. Funderar på att ta ut en månad med full föräldrapenning asså 7 dagar/v. Det skulle bli typ 16.000 kr! Och köpa massa fina saker. Och vara nöjd sen. Nu tar jag så pass få dagar så jag klarar räkningarna , får ut typ 5000 i månaden .

Och vad har hänt med Linus? Han sover fortfarande?!! Snacka om lycklig, utvilad mamma. Kan det vara för att det är typ 26 grader här uppe i sovrummet nu eller för att han åt dubbelt så mycket mot vad han brukar vid senaste amningen för 2h sedan? Ammar alltid ett bröst i taget, alltså vartannat bröst varannan amning, har så pass mycket att han blivit nöjd på det. Men inatt råkade jag amma från samma 2 ggr i rad och gissa vad som händer då med det som Han inte har ammat på , på typ hur många timmar som helst ?

1 kommentar:

  1. Då sprängde det och läckte i andra patten misstänker jag heheh

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA