torsdag 31 maj 2012

Nattens sovschema

Fattar att ingen bryr sig men jag gillar att gå tillbaka i tiden och titta senare..

Linus kvällsammar ca 19.00
Linus somnade vid 20.30.
Jag somnar 00.05
Linus vaknar och vill äta 00.27- jag går in och hämtar honom i hans rum
Vi båda somnar om ganska snabbt
Linus vaknar kl 04.47 och vill äta. Sen somnade han inte om minsann utan det har varit full rulle....fattar inte ?
Ok han har faktiskt sovit en timme mellan 07-08 nu på morgonen . Ååååååå jag önskar han kunde sova hela natten. Ska köpa hem såntdär jox och ge i flaska nu... Och hoppas att han håller sig mättare på det längre .

2 kommentarer:

  1. Jesper hade oxå en period då han var klarvaken runt 3-4 på morgonen. Det berodde nig inte så mkt på att han var hungrig för de var han inte. De går ju igenom vissa faser och de här är nog en. Bvc förklarade för mig att de finns inga barn som sover hela natten ( som hel natt räknar de 6 h) utan de är vakna fast man kanske aldrig märker de.
    De var typ först efter 6 mån som han sov bra länge innan han ville äta.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag och Linus går nog igenom samma sak som ni gjorde här http://jespersmammasara.blogspot.se/2011/12/trott.html

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA