måndag 28 maj 2012

In da kitchen

Jaha. Vad har ni gjort idag? Jag gick upp kl halv tolv och började med lunchen - chili con carne och ris med sallad . Vi åt halv ett.. Sen ville Linus äta hehe :) sen har jag gjort två olika tårtfyllningar - japp och mjölkchoklad blev det. Ska göra två tårtor med sugarpasten jag köpte för 1,5 månad sedan ni vet. Tänkte att mammas jobb ska bli förste provsmakare. Har även gjort två stycken chokladtårtbottnar och i ena tårtan ska jag ha jappfluff och hallongrädde och i den andra blir det chokladganache och hallongrädde. Så imorgon ska jag göra tårtorna samt dekorera och leverera är det väl tänkt. Ska väl försöka äta nånting nu kanske?!

Ska göra varm smörgåstårta till middag om 2 h oxå :) snacka om att stå i köket hela dagen!!

2 kommentarer:

  1. Fasiken vad duktig du är!

    (Och tack för ditt tips om mitt mående, kanske
    faktiskt kan vara något sånt, hade ingen aning om det:))

    SvaraRadera
  2. Fack vad ducktig du är i köket!!!

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA