tisdag 8 maj 2012

Cooking

Igårkv var jag iväg och red med S - det var så himla kul! Värsta fina skogsrundan. Sjuuukaste träningsvärken jag har idag! : ]

Imorse var vi till stan för Linus skulle få sina 3-månaderssprutor. Han skrek när barnmorskan stack honom men sen har det varit lugnt. Nu sover han i vagnen här ute i trädgården (jag är ute och plockar rabarber). Vi fick ta 3 vändor runt i trädgården sedan somnade han haha.
Har släppt ut ninisarna så nu ska jag väl gå in och fortsätta med överraskningsmaten åt H. Har förberett en av hans favoriträtter - kålpudding med kokt potatis , gräddsås och lingon och till efterrätt ska jag göra knäckig jordgubbs- och rabarberpaj med vaniljglass. Hoppas du inte läser detta nu älsk!

2 kommentarer:

  1. oh, nu inspererade du mig till att göra rabarberpaj!

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott det lät med pajen . Man skulle inte kunna få receptet? :)
    Kram Marie

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA