onsdag 9 maj 2012

Blueberries

Har nyss ätit frukost - havregrynsgröt med Blåbär och ett glas vatten.
1/2 dl havregryn , 1 dl vatten och lite salt sen in i micron typ 3 minuter eller tills man fått en fast gröt. Billigt, enkelt, gott vet jag inte.. Men nyttigt! Skulle aldrig få för mig att äta typ vitt bröd till frukost.. Gröt eller smoothie brukar det bli , ibland kokt ägg. Ofta äter jag nån knäckebrödskiva till frukosten också. Utan smör ofc, har inte haft smör på mina mackor sedan 2006..!

Aja Linus sov till 03.30 innan han ville äta . Typ rekord?! Sen har det rullat på som vanligt , amma var 3e timme.. Nu sover han igen, sprutorna gjorde honom nog lite trött . Och idag spöregnar det! Så kaninerna får stanna i sina burar idag. Så fort L har ätit ska jag åka till stan och handla och sola. Mamma är nog snäll och passar Linus :) nu kan jag inte ligga på soffan och lata mig mer. Ska städa hela toan/badrummet här nere idag har jag tänkt.

Kolla min tunga efter att ha ätit blåbär?!

1 kommentar:

LÖÖÖV YA