söndag 22 april 2012

Svar på kommentar

Hur kommer det sig att du ska vara mammaledig så länge? :)
Sara

Svar:
Jag vill helt enkelt helst inte ha mina barn på dagis. Utan vara hemma så länge det bara går. Tar nu ut ca 9 mammadagar per månad och det är precis så jag klarar betala våra räkningar, mat osv. Blir typ 500 kr över att spara eller att shoppa för :P

Vi får väl se hur det blir men allra helst så vill jag vara hemma med barnet/barnen :)

***

Såhär blev naglarna jag gjorde i onsdags ! :) blev akryl denna gång oxå

1 kommentar:

  1. Hej! har du funderat på fler barn? Hur många vill du ha? Och tycker du
    Att det är viktigt att de kan leka med varandra eller ska du vänta några år?
    Du skrev för ett tag sen att du fick ut rätt så mycket, full mamma penning och lön från jobbet för att du inte kan/får jobba med det när barnet är litet?
    / L

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA