måndag 2 april 2012

Skön kväll

Ätit lite rester .. Badat!! Och bubblat äntligen! Har ju inte vågat haft igång bubblandet när jag var gravid. Men ikväll bubblade vi på som aldrig förr. Och åt chokladdoppade jordgubbar som jag fixade med i eftermiddags. Och druckit alkoholfritt mousserande till det.

Sen tvätta jag håret, gav kaninerna mat och nu hamnade jag här. I sängen. Så skönt att vi äntligen fått in lite sovrutiner! 2 månader tog det. Sedan ungefär en vecka tillbaka så sover Linus typ en halvtimme vid 18-tiden. Sen äter nån gång mellan 18-21. Efter det sover han 21- ca 02 (inatt sov han till 04.45 hehe) och sen vaknar han 06-07 och vill äta igen.
Aja jag tror knappt att nån hängde med där men what Ever... Ingen bryr sig väl ändå :P

Har beställt hem TÅRTgrejer för över 600 kr idag.. Har lovat att baka en tårta till min syster som fyller 22 på måndag.


Solen gör sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA