onsdag 11 april 2012

Natti!

Fy vilken hemsk dag.
Har sovit SKITDÅLIGT inatt - vet inte varför. Har vaknat 1000 ggr och legat vaken länge osv. JAG alltså, inte lillen. Så idag har jag gått runt som en zombie.. Men vi pallrade oss iväg till Motala när gubbe kom hem från jobbet.
Köpte en ny overall (vår/höst) till Linus eftersom han vuxit ur sin. Valde mellan 68 och 74 men det blev 68an , den passar perfekt nu. Och det är ju nu han ska ha den.

Sen försökte jag sova när vi kom hem men det gick som vanligt inte. Så jag drog igång lite Eddie meduza och började baka.
Nu ska jag sova godnatt!!!

En liten bild på tårtan jag gjorde till Frida. Kanske visat den redan ? Blev så missnöjd med den så nu har ja beställt nya tårtgrejer för 300 kr för att öva och kunna baka en fin tårta hihi

2 kommentarer:

  1. Tårtan var ju jätte fin ! Har du gjort blommorna själv som är på tårtan eller har du köpt de färdiga ?

    SvaraRadera
  2. Ja har gjort blommorna med utstickare (kavla ut lite sugarpaste) som finns att köpa bl.a. På kakburken.se

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA