onsdag 28 mars 2012

Tjockis

Har fortfarande 8-9 kilo kvar att gå ner. Gick upp totalt 24 kg under graviditeten och inom en vecka efter födseln hade jag gått ner 15 kg. Och de senaste 7 veckorna har det mer eller mindre stått still på vågen.

Tog för givet att amningen skulle hjälpa till lite med viktminskningen - men icke! Läste att vissa personer går inte ner förrän de Slutat amma pga kroppen behöver fettreserverna eller nåt.. Jaja jag vill amma i typ 3 månader till iallafall . SEN kan jag försöka göra mig av med dessa NIO KILO som inte ska vara på mig.

Min vikt har alltid haft stor betydelse och varit viktig för mig. Jag SKA gå ner till min ursprungsvikt . Asap :)
vissa upplever mig som lite väääl nojig / utseendefixerad men men - alla är olika!

1 kommentar:

  1. Har du några bra tips på hur man går ner i vikt fort? Skulle vilja gå ner 8 kilo till sommaren . Men inget fungerar på mig känns det som . Vågen står stilla:( Kram Marie

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA