tisdag 27 mars 2012

Linus i magen

Här nedan är några bilder från augusti förra året när jag var gravid i typ 4e? månaden.
Det var så skönt att bara vara hemma alldeles ensam, kunna göra vad man ville! Och känna sparkar från lilla Linus i magen..
Jag förstår inte hur man orkar jobba när man är gravid?! Beror såklart på vilket jobb man har . Men ändå?! Gå upp tidigt och allt det där.. Är så tacksam att jag fick vara hemma. Tack vare blyarbetet! Det visste jag verkligen inte när jag började köra lastbil..

Linus har verkligen börjat sova på nätterna tack och lov! Han vaknar visserligen var 3e-4e timme och vill äta men sen somnar han om direkt! Tack kära barn <3 :) men det tar 100 år för mig att somna om dock.. Aja .

Nu ska jag försöka sova är så himla trött! Imorgon ska jag väl laga lite mat och ha Gossip Girl maraton. Är inne i en jättespännande period just nu! Nyss börjat på säsong 4. Vika tvätt står på schemat imorgon oxå. Och släppa ut kaninerna i deras nya rasthagar som Henrik fixat ihop :) städa sovrummet behöver oxå göras....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA