fredag 10 februari 2012

Linus 1 v

Jajamen idag blir han en vecka gammal.
Det flyter på någorlunda här hemma. Det är mest äta & sova som gäller för lillen.
Jag kan fortfarande bara sitta och stå mycket korta stunder... Måste ligga ner. Hm.


Och så lite pics!
Nyfödd och avtorkad, ligger och chillar



strax efter att vi blivit en liten familj :)



Lillen sussar sött här hemma





fler bilder kommer inom kort! :)

det är skönt att amningen funkar iaf! Just nu ligger han och sover.
igår var barnmorskan här på hembesök för att väga lillen osv. 4600 g lite drygt vägde han.
så han har gått upp lite. vägde 4440 g vid födseln. biFFen!
sen var Henriks familj här på lite fika. och på kvällen kom min familj med pizza. Jag åt tonfisksallad den var inte god.. Brukar ju köra räksallad eller räkrulle annars menmen.. Så jag somnade gott på kvällen iallafall! Full rulle hela dan.. zzzz...

Ikväll ska vi göra spaghetti och köttfärssås och ha fredagsmys!!
Och om en vecka fyller jag år wiie. måste lägga upp en önskelista :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA