tisdag 21 februari 2012

Lasagne & vem vet mest

Yay hann att se halva mitt favvoprogram iaf :) igår asså. H gjorde lasagne och jag fixade lite sallad till det.

Har läst att choklad kan ge magknip hos de små när man ammar , vilket är väldigt synd eftersom jag brukar äta det typ varje dag. Igår åt jag säkert 100 g och vilket liv det var på lillen här hemma igårkväll.... Mellan ca 22-00 - han var som förbytt.. vi kände inte igen vår snälla, goa bebis! Pappa Henrik pallade inte ens med att sova med oss i sovrummet .
Ska prova utesluta choklad helt och se hur han beter sig.

Kost som KAN göra bebisar oroliga i magen: (enl en artikel)
Choklad, kaffe, thé, apelsinjuice, citrusfrukter, torkade plommon samt aprikoser, kolsyrade drycker, lök, bönor, broccoli, chips.
(+ typ 100 saker till)
Nu ska jag passa på att sova!

1 kommentar:

  1. Svar; Hihi vet vad du menar. Bara en sån sak som att ta sig utomhus för att mata kaninerna kan vara svårt. ;) Men som du säger, det är bara att invänta rutinerna. Då blir det bättre. Sen blir de ju mer och mer vana med att kunna ligga ensamma en stund. I början vill de ju bara ligga hos än heeela tiden. :)

    Han är verkligen skitsöt :)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA