måndag 30 januari 2012

zzznark

Det här är jag:





Snacka om zombie ..
Jag är såååååå trött......
Jag vill ha en sånhär kudde:


Åh vad skönt det ser ut! .. ligger som vanligt på nätterna fast jag kan dock inte
ligga på rygg längre som jag älskar :-(

Var hos barnmorskan idag,
allt var fiiiint.
blodtryck 120/80, brukar ha därikring.. 120/60 har jag haft typ alla gånger.
Hjärtljuden var lite lugnare oxå. 135 istället för typ 165 som det varit
ibland. Hm jaja. Det är ju normalt iallafall.




Igårkväll gick vi en ca 4km promenad och sen
tog jag en kokhet dusch för det var ju så kallt ute,
mina ben var alldeles kräftröda haha!

Men ingenting hände ... Inget ont - ingenting..
Ska nog ta en prommis ikväll igen men det är ju typ -9 minus hmm.
Vi får se hur det blir med promenaden. Ska iallafall blondera utväxten och
BUS:a mig ikväll och ta en lång skön varm dusch :-)

Det kommer nog bli en februari-bebis .. som sin MOR :-) jag fyller snart!
den 17:e hihi.
Har nyss ätit ett granatäpple och ska nog vila lite nu.
Har sovit 4 h inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA