lördag 28 januari 2012

Supertips!

Har sedan en tid tillbaka prenumererat på mejl från Dagensdeal.nu och idag var det ett riktigt toppenerbjudande!

Få naglarna du drömt om genom en exklusiv nagelförlängning hos rutinerade Sara Svedberg på Salong Kaf i Örebro till ett värde av 750 kr - du betalar 299 kr!

Tänk på att du endast kan köpa dealen idag, men kan uttnyttja den när som helst under giltighetstiden - du behöver alltså inte utnyttja den idag!

Pris: 299 kr (ordinarie: 750 kr)
Du sparar: 451 kr
Rabatt: 60 %

***
man kunde köpa idag och utnyttja senast 29/4 om jag inte läste fel. Snacka om BRA ERBJUDANDE! 299 kr för en geléförlängning.
Jag brukar ju ha nagelförlängning och tänkte köpa detta bums när jag såg mejlet.
Men sen blev jag snål och tänkte att naglarna kan få vila några månader - precis som jag tänkt att håret ska få vila från extensions ett tag :) får köra med rosa nagellack helt enkelt. Naturliga naglar är inget för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA