söndag 22 januari 2012

Recept

Gubbe bakar negerbollar men det blir inget frosseri för mig... har värsta halsbrännan. Hm brukar ju bara få det sent på kvällen/natten annars.
 Aja har tryckt i mig havregryn + lite mjölk till det.

Vi var och handlade härom dagen och H frågade om vi skulle köpa isglass (BÄSTA medicinen mot halsbränna!) och jag sa nej för det är ju inte så länge kvar av graviditeten. Klarar mig på havregryn och mjölk..

Kollar på Vem vet mest nu och strax ska vi bada. Har ont i ryggen (svanken) och det strålar ner i låren hm. Inte hela tiden dock, utan det kommer som hugg då och då. Gör riktigt ont! Tack gode gud för att det inte är en ihållande smärta, utan att den bara kommer ibland. Men då gör det suuperont. Ska bli så skönt att bada! Älskar att ha typ kokande vatten haha. Jag hoppar i och sätter mig och njuter snabbare än blixten och skrattar åt H som tar typ 10 minuter på sig att komma i det varma vattnet haha.




Recept på negerbollar. OBS! smält inte smöret utan skär det i tärningar - blanda ihop allt och kör lite med elvispen. Fääärdigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA