torsdag 19 januari 2012

Nattugglan talar

Var ute och gick i typ 40 min förut faktiskt! En riktigt rask promenad typ till Hammar & tillbaka.
Sen blev jag frusen så jag tog en kokhet dusch.. samt målade mina tånaglar efter duschen :)
Det gick bra att kasta upp foten på handfatet trots fetaste, stenhårda kulan (magen) mitt ivägen :P

Gud vad ont i ryggen jag får efter att ha suttit i soffan en stund.
Vill ju kunna sitta som vanligt. Alltså ganska oergonomiskt :P
jag brukar sitta lite hur som helst. kanske dags att acceptera att
det inte funkar längre.

Sen gjorde jag schnitzel och klyftpotatis som sagt. med världens godaste
sås mmmmm!! Och resten av kvällen har spenderats i sängen typ.
Men nu (typ 2h sedan) gick gubbe och la sig så då går jag ner . Eftersom jag inte kan sova :(
hur trött jag än är..
funderar på att baka det där goda GI-knäckebrödet men det orkar jag inte.
Skulle vilja ha en stor godis eller chipspåse och en julmust eller nåt. och se
en bra film :-(
har en påse nötter i skafferiet, får la ta det ..
Eller när stänger shell i askersund? :D haha ..
orka åka.. Nope.

HAHA snacka om att man är O-VIG nu alltså !
har ju under hela graviditeten kunnat röra mig som vanligt.
men nu.. hahahha alltid lika kul att ta sig upp ur sängen.

Okii nu blev det den 19e januari.. 10 dagar kvar! Typ.
Får väl räkna med 3 veckor till....säkert :(
Kanske ska baka hallongrottor? Det är ju smidigt.
Köpte ju grejer till det (Hallonsylt haha) härom dagen.
Skulle behöva baka mycket mer & fylla upp frysen ordentligt.
Slippa baka på några månader = GÖTT!

ursäkta för rörigt inlägg.
nu ska jag hitte på nåt.

Fotograf: H.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA