onsdag 4 januari 2012

Nattuggla

Jag har märkt att jag är alltid jätteeetrött vid 22-23tiden och tar jag inte tillfället i akt och verkligen somnar då så blir jag jättepigg och kan vara vaken hur länge som helst!
Som nu till exempel... Suck!
För en timme sedan stod jag inte ut längre utan tänkte gå upp och spela The Sims Djurliv som jag lånat av min syster. Kolla bilderna jag googlade fram



Hahahah ser ni? En rostig gammal 240 i bakgrunden!
Sjukt. Jag dog lite...

Men skivan låg inte i fodralet så det blev inget spel..
Har suttit och läst inlägg på familjeliv.se och blimamma.se
istället. Kan sitta i flera timmar! Lär mig nåt nytt varje gång :)


Hahaha kolla bilden.
Gissa när den är tagen?
19 juni 2010!!! Ett och ett halvt år sedan.. Sött.
Var ganska duktig på att blåsa upp magen hehe, plus att
vi hade varit tillsammans i två månader bara. Så det är ingen
riktig gravidmage, ni kan vara lugna..

Sommaren 2011



och så lite egobilder från lastbilshytten...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA