söndag 8 januari 2012

Inga pics..

Går fortf inte att blogga med bilder hm.. Antar att det kommer funka imorgonbitti annars äre nåt som är galet!

Jag har blitt lite småförkyld?! Jobbigt med tanke på att det redan är jobbigt som det är - sömnlöst och dant..
Plus att jag tror jag fått foglossning idag? Det gör ont i bäckenet och i låren , blir väldigt stel om jag varit stilla för länge osv.. Har googlat fram att det måste vara foglossning / bäckenuppluckring. Symtomen stämmer iallafall. Ajjja bara 21 dagar kvar. Cirka.

Känner på mig att detta kommer bli en jobbig natt.. Kanske kör filmmarathon hela natten istället - Sagan om Ringen eller Stieg Larssontriologin ? Har båda på Bluray.. Älskar bluray! Ska nog köpa alla Twilightfilmer på Bluray oxå .

Idag pröva vi "nya" pizzerian La Luna i Askersund. Var okej. Tycker det är samma skit var man än äter pizza i stan. Jag tog räksallad den var helt ok, gillar inte att det är ärtor i?! Smakade lite på älsklingens Hawaii oxå den var jätteegod!! Likaså mammas Vegetariana eller va den hette.
Sen blev vi bjudna på kvällsfika hos vänner och sen blev det hem och ta ett varmt kvällsbad . Ska la sussa nu. Försöka iaf! Nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LÖÖÖV YA