fredag 6 januari 2012

Hej

Hejjjjj!
Tänkte bara säga att mitt utrymme för bilder är slut nu igen så jag måste köpa mer.... Blogger jippie.. Ni vet ju att jag hatar inlägg utan bilder! Så det är bara för Linda att punga upp.. Ska göra det idag eller imorgon och från det tar det ca 24 timmar innan det reggas.
Men då ska jag lägga upp alla blogginlägg - har bloggat som vanligt men inläggen syns inte pga att jag har använt maxutrymme för bilder.

Nu ska vi äta bakad potatis jag har gjort en god röra till det :) sen blir det chill! Är riktigt trött..

3 kommentarer:

  1. Trodde du låg på bb nu! Läser din blogg när ja ligger vaken på natten och nu tänkte ja att ni nog hade fått åka in!

    SvaraRadera
  2. Har inte du obegränsat med bildutrymme? Vad jobbigt! :(

    SvaraRadera
  3. Åh jag hade gärna legat på bb.. Bebis är såå välkommen ! Nej, Emma. Efter att ha bloggat exakt ett på på Blogspot (blogger) så gick det ej att lägga upp fler bilder :/ får betala typ 10 dollar per år :) inte så farligt som tur e :)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA