onsdag 18 januari 2012

denna veckas sug!

Har inte varit sugen på nåt speciellt under HELA graviditeten. Utan har nog mer haft mini-cravings som håller i sig i typ en vecka, sen skaffar jag nya ät/drickbara saker att bli beroende av.

Denna vecka är det tex passionsfrukt & popcorn.. Kan äta hur mycket som helst!! Skulle helst äta en påse popcorn per dag! Men icke . Det går ju inte. Och passionsfrukter!!! Yum! Äter iaf en om dagen. Mer har jag inte råd med dom kostar 7 kr styck på torghallen!! :-(

Har druckit en kopp varm mjölk med minimalt med oboy i så nu borde jag la somna tycker jag.. Det är inte så lätt - är täppt i näsan nämligen.. Läste att det är vanligt i slutet av graviditeten.. Sjukt jobbigt iaf! Aja hörs om 2 h då äre väl pissepaus i guess..

Finaste H <3 (och jag i Thailand för exakt ett år sedan)

1 kommentar:

  1. Johanlouise.bloggo.nu18 januari 2012 kl. 11:38

    Hej! Ja nu börjar väntan verkligen att bli jobbig. Det känns som man varit gravid i en evighet nu! Såg att du har 11 dagar kvar! Lycka till framöver :)

    SvaraRadera

LÖÖÖV YA